Főoldal

2012. szept. 24.

Csodás virágok a Hortus Hungaricusról

Minden évben új élményekkel ajándékoz meg.

Az idei esztendőben sem volt ez másképp. A kiállítói standok között rábukkantam egy-két gyöngyszemre. Ezeket mutatom meg először. 
Nem sikerült kilátogatnod az eseményre? Gyönyörködj itt a szépséges növényekben és virágokban.
Kattintgattam bőven és az eredményt már te is láthatod. 
A Berger Trió Kft. standja csupa kövirózsa és egyéb szukkulens növényekkel volt gazdagon megépítve. A pult, az asztal, a székek és a háttér faldekoráció mind-mind e csodás növényekkel volt "kikövizve". 




Arra gondolok, miközben a képeket nézegetem, hogy egy ilyen kövipuff akár a kertben is csodásan mutatna. Természetesen beültetve. Nem vagyok kertész, de ötletem van, hogy hogyan lehet ezt kivitelezni.  Talán egy fatuskó köré lehetne dróthálót fűzni. A kettő közé mehetne a  földlabdás kövirózsa alulról elkezdve, körkörösen haladva. A drótháló lyukain kifelé nőhetnek a szépségek. 

Ezen a képen az Oázis Kertészet standjából egy részlet látható. Ötletesen fehérre festett ládákat és raklapokat használtak az egész standon. Ezekre kerültek a virágok és a dekorációs elemek. Mutatós, szép stand volt.
Folytatom a Hortus beszámolót.....érdemes visszanézned. Ha nem jártál kint innen tájékozódhatsz. Ha pedig te is személyesen részt vettél, akkor idézzük fel együtt az élményeket.
Virágos szép napot.

Nincsenek megjegyzések: