Főoldal

2012. máj. 27.

Kék-lila harmónia

Ez nagy kedvenc nálam! Ezt a zsíros bödönt egy idős nénitől kaptam, már akkor elhatároztam, hogy gyakran fogom használni virágtartóként. Igazi falusi milliő. Neked is tetszik? Akkor fogjunk hozzá a vázadíszhez! Ehhez a díszhez nyugodtan válassz széles szájú tartót. Miután nekem most ehhez a színharmóniához kevés virág állt rendelkezésemre, úgy döntöttem, hogy kevés zölddel kiegészítem.

Itt lesz a legkönnyebb dolgod. Legelőször a zöldeket helyezd be, ezután a virágszárakat egyesével szúrd a zöldek közé. A zöldek megtartják a szárakat.
Én bimbós bodzát és csercsömörce ágát használtam ehhez a vázadíszhez, illetve halványlila, vékony spárgaköteget kötöttem a fülek alá.
Szerintem nagyon hangulatos szépség lett.
Felhasznált virágok: búzavirág, kerti szarkaláb, törökszegfű


Szeretnéd az otthonod saját kezűleg készített virágos dekorációval díszíteni?
Most könnyedén megteheted. Jelentkezz az ingyenes online tanfolyamra és ráadásként megkapod a "hú, de ügyes vagyok" érzést!


Virágos szép napot.

Nincsenek megjegyzések: